Přejít k obsahu
Nápověda

Obnovení hesla a odblokování přístupových údajů

V případě, že zapomenete své heslo nebo jej zadáte opakovaně nesprávně, můžete provést jeho obnovu. Nezbytné je k tomu však mít aktivní SMS klíč.

Jak obnovit heslo a přístupové údaje

  1. Klikněte na tlačítko „Přihlásit se“ v pravém horním rohu a na další stránce na odkaz „Nemohu se přihlásit. Co mám dělat?“
  2. Zadejte své uživatelské jméno, opište ověřovací kód a stiskněte „Pokračovat“
    • Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, které jste si zvolili při registraci, kontaktujte Helpdesk elektronického bankovnictví na čísle 495 800 121; operátor vám uživatelské jméno sdělí poté, co uvedete své původní 8místné identifikační číslo a alespoň dva z následujících údajů: vaše jméno, příjmení, rodné číslo nebo číslo účtu
  3. Na e-mail, který jste si v internetovém bankovnictví zaregistrovali, vám přijde ověřovací kód, který zadáte na následující stránce
  4. Zadejte nové vstupní heslo
  5. Nové vstupní heslo potvrďte SMS klíčem
  6. Na závěr budete přesměrováni na přihlašovací stránku, kde již použijete nové vstupní heslo

Kdy tento postup nelze využít?

Obnovení hesla není možné, pokud jste si o zablokování identifikačního čísla požádali sami v pobočce nebo jsme vám jej z bezpečnostních důvodů zablokovali. V těchto případech navštivte kterékoliv Finanční centrum nebo poštu, kde vám vše znovu obnovíme.

Související